he’s so cheap.

by nemet1993

după cum ştiţi am un cunoscut “El”, ne’am văzut aseara într’o atmosferă liniştită şi caldă, mi’a povestit ce mai face cum o mai duce. mi s’a jăluit, mi’a spus că este confuz şi nu ştie ce să facă. chiar dacă oferă tot ce are pentru toţi şi încearcă să ştie totul, rămâne confuz. încearcă să fugă de boala asta, şi nu poate. cafeaua şi ţigara l’a liniştit, ştiu eu leacul perfect pentru aşa situaţii, şi am început să gândim împreună asupra ce i se întâmplă.

e simplu, e dulce şi frumos. nu are bani dar îi trebuie…numai pentru un lucru, să’i ajute pe alţii, să le facă plăcere altora, că doar aşa îşi construieşte propria fericire. nu’i trebuie bani să cucerească sau să iubească. îi trebuie atenţie şi neatenţie, alb şi negru, bine şi rău în Ea. e plictisit de lumea banilor şi a făţărniciei, vrea linişte şi pace, o vrea pe ea lângă el, alintându’l cu un zâmbet dulce amărui şi cu o atingere înduioşătoare pe faţa lui perfectă. însă ea nu ştie, nu vrea să ştie, este indiferentă, dar crede că e fericit.

e confuz, e mort în lumea dragostei şi a cuplurilor, vrea să fugă, să scape.

m’am trezit.

Image