dilemă

by nemet1993

e 12 noaptea şi sufletul cere o ţigară, până la uşă sunt 5 paşi de făcut,în linişte, însă, un pas până la pat, şi nu ştiu ce să fac. creierul însă îmi spune că mâine,adică azi la 8 am perechi şi dacă întârzii o să fiu batjocorit(în glumă) de prof. grea alegere…foarte grea, pe când în alt colţ al lumii un copil se gândeşte să’şi i’a o ciocolată sau o caramelă, sau o fată se gândeşte să se transforme în femeie sau încă nu’i gata… 

Suntem presaţi de nişte decizii care ne hotărăsc viitorul şi dacă e timpul să progresăm sau să degradăm, suntem între da şi nu,între alb şi negru şi trebuie să facem ceva, trebuie să gândim şi să simţim ca să fim siguri că am luat decizia corectă, urăsc dilemele, urăsc să ştiu prea multe şi să mă gândesc la ce aş fi putut face dacă nu aş face ce am făcut…mindfuck.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.