noapte

by nemet1993

e noapte şi e 13. a trecut ceva timp de gând nu mi’am expus părerile pe foaia electronică, hmm, deja e frig şi a venit timpul băuturilor calde şi a melancoliei, a dorului de vară şi soare. naivitatea mă doboară, mă dezamăgeşte şi mă îneacă în gândurile proprii, m’am schimbat…de acum în colo sunt 1/4 cafea, 1/4 tutun şi 2/4 el şi ea. jocul dintre culorile aprinse şi vesele s’a transformat într’un joc aspru dintre alb şi negru dintre el şi ea. un joc a indiferenţei şi a încăpăţinării a două focuri sătule de albastru, roşu, galben…de curcubeu. ei fug şi în acelaşi timp se apropie…plini de energie încearcă să câştige dar nu pot…

– o ţigară,2,3,4,5,6,7… eu şi vântul ne întrecem în idei, punem pariuri pe ăştia doi proşti care’şi complică viaţa, încercăm să ghicim cine’i mai prost şi mai impocrit când ei nu’şi dau seama că ei doar se atrag…

hm, interesant e să citeşti prostiile unui băiat de 20 de ani şi să’ţi dai seama că te’a minţit.

ora 2 mă trimite la culcare…

noapte bună.